Sonntag, 13. Dezember 2009

6 auf einen Streich

Heute bin ich auch wieder dazu gekommen zu basteln. (Gestern Abend hatten wir Besuch. Da habe ich dann nachmittags mal eine Runde gebacken. Einen Kuchen und Cookies! *yammi*)

Ich habe eine neue Karte fertig und dieses mal ohne mein geliebtes rot. ;O) Das Papier hat es mir einfach angetan und ich glaube, ich muß davon noch ein wenig nachordern. Ich habe leider mal wieder zu wenig bestellt. (Mit zweitem Vornamen heiße ich glaube ich Hamster... *lach*)

Hier die Karte...

Today I have time to craft. So I finished this card without my favourite color: red...
I like the paper very much and I think I have to buy more! :O) I ordered only two sheet of paper. It's too little!!!

Here is the card...



Sie passt zu folgenden Challenges:

Sketch Saturday - where you can find the wonderful sketch

Paper take Weekly - no green, no red

Simon says - let it snow

Magnolia down under - Bedazzled

and

Inky Impressions and Fun with Shapes and more wants to see Snowflakes

Kommentare:

  1. Awww, what a sweet image and the buttons are the perfect touch!! Thanks for sharing with us at MDUC, I hope we will see more from you next time around!!
    Stephanne

    AntwortenLöschen
  2. eine tolle karte, das motiv finde ich zuckersüß.
    lg
    sanny

    AntwortenLöschen
  3. Such a fabulous card. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  4. Deine Karte ist total süß geworden! Die Schneeflocken musste ich erst suchen *grins*

    Vielen Dank fürs Mitmachen bei Fun with shapes and more!

    LG
    Sabine

    AntwortenLöschen
  5. AWWW this is darling!!! What a cute card!!! Thanks so much for joining us this week at Inky Impressions!

    AntwortenLöschen
  6. oohh very cute ;-) I love this image and the paper is gorgeous ! :-) I love the buttons too ,,, lovely finishing touch :-)

    Thanks for joining the Simon says Stamp and PTW Challenges :-)
    luv
    Lols x x

    AntwortenLöschen
  7. Very cute image and you have used the sketch so well thankyou for joining us on sketch saturday.
    louise xx

    AntwortenLöschen
  8. Oh this is so cute, love that image. Thank you for joining us at Inky Impressions. Kim

    AntwortenLöschen

Vielen Dank fürs Schauen!!! Ich freue mich immer über Kommentare!!!
Liebe Grüße
shortyrose