Mittwoch, 9. Dezember 2009

... noch eine...

Habe gerade noch eine Karte fertig bekommen. Mit dieser mag ich bei The Sugar Bowl mitmachen...

The next card was finished. You find the sketch at The Sugar Bowl. It was so nice and I like the item.



Mein Schatzi hat gerade noch eine einzelne Karte für eine Freundin von uns bestellt. Der werde ich mich aber morgen mit befassen.

Nu aber ab in die Heia...

Tomorrow I make some other cards. My boyfriend book the next card for a friend of us. So I have to do some more. But I think this time I go to bed!!! ;O)

Kommentare:

  1. Your card is so cute! Love the plaids! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Happy Holidays!

    AntwortenLöschen

Vielen Dank fürs Schauen!!! Ich freue mich immer über Kommentare!!!
Liebe Grüße
shortyrose