Freitag, 1. Januar 2010

Noch mehr Challenges...

Und wieder ist eine Karte für diverse Challenges fertig.

Da ich leider keine Stempelchen für's neue Jahr habe (z.B. Schweinchen, Sektgläser usw.), muß Edwin nochmal herhalten. Ich finde das Motiv aber auch einfach super süß!!!

The second card for 2010...

I have no stamps like a pic for the luck in the new Year or champagne glass or bottle. So I use a German saying: "Guten Rutsch ins neue Jahr". (Good fall in the next Year...) You wish it before the next year starts. (I hope you understand me... :O) My English isn't so wonderful...)

I like the stamp very much!!!!



ein closeup



Mit der Karte möchte ich mich bei folgenden Challenges bewerben...

This this card I will enter the following challenges:

Create4fun - Sketch


Stamp with fun
- Happy New Year

EAC - Happy New Year

Stampavie and More - Happy New Year

Hanna and Friends - Happy New Year

Stempelträume - Silvester/Neujahr - Happy New Year

Magnolia Down Under - Stamp with Another Use?!

Irishteddy's - a card

Kommentare:

  1. Das ist eine sehr schöne Karte! Vielen dank fürs mitmachen bei der Create4fun Challenge. Ich wünsche dir ein gutes 2010.
    xxx Anne-Marije

    AntwortenLöschen
  2. Sehr schön.. .Den Sketch will ich auch noch machen *g*
    Frohes Neues Jahr
    LG
    Iris

    AntwortenLöschen
  3. What a cute card. The image is adorable and the paper is gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week and Happy New Year! Hugs, Denise x

    AntwortenLöschen
  4. I love this Edwin sledding image and you have colored him up so beautifully. The papers and embellishments are wonderful, and I love the saying and it's meaning, you explained it perfectly. Thanks for sharing your card with us at the MDUC this week. Hope you come back for our next challenge.

    AntwortenLöschen
  5. your card is beautiful

    Thanks for joining us at Stampavie and more

    AntwortenLöschen
  6. Das Motiv paßt doch super. Und du hast es toll coloriert.

    Vielen Dank für's Mitmachen bei Hanna & Friends.

    LG, Kiki

    AntwortenLöschen
  7. Wie süß und eine tolle Idee, zu "rutschen".

    Vielen Dank für's Mitmachen bei Hanna and Friends.

    LG,
    Nicole

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful card for a wonderful image. Great job with the challenge. Thanks for joining us at MDUC.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  9. Da bin ich nochmal.;)

    Wollte mich auch bedanken für's Mitmachen bei Stampavie and more und MDUC.

    Liebe Grüße,
    Nicole

    AntwortenLöschen
  10. I love this stamp very much too - and your English is fine - it's certainly better than my German - LOL. Gorgeous card - love it!
    Thanx for joining us at MDUC - hope to see you heaps in 2010
    xXx

    AntwortenLöschen
  11. was für ein super süßes kärtchen, echt wunderschön gewerkelt! viele grüße - renate

    AntwortenLöschen
  12. WOW gorgeous card, love it! Thanks so much for playing along and joining us at Magnolia Down Under Challenges. Hope to see you back again next challenge. xx

    Hugs, Kel
    MDUC Site Owner.

    AntwortenLöschen

Vielen Dank fürs Schauen!!! Ich freue mich immer über Kommentare!!!
Liebe Grüße
shortyrose